Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Automaat Sportback quattro S Edition Clima | Navi | Sportpakket |Xenon
n.o.t.k.
Bouwjaar | 01-07-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.220 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GK-721-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Automaat Sportback quattro S Edition Clima | Navi | Sportpakket |Xenon
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.220 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GK-721-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vruggink Halle BV |
Contactpersoon | G Vruggink |
Adres | Halseweg 39 |
Postcode | 7025 ET |
Plaats | Halle |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 631396 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 21828208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2012
Modelcode: 8PA
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 236 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.015 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijs is RIJKLAAR met een geldige APK. Optioneel kan deze auto worden geleverd met een van de Vruggink prettig op weg pakketten vraag naar de mogelijkheden.
De Skoda - Volkswagen - Audi - Seat Specialist uit de Achterhoek.
Inruil van alle soorten auto's en motoren mogelijk.
Voor zowel een nieuwe als gebruikte auto van ieder merk kunt u terecht bij Autobedrijf Vruggink B.V.
Graag tot ziens in Halle.
Gerbert Vruggink
WWW.VRUGGINK.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!