Bouwjaar | 11-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.274 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-PPL-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.274 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-PPL-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Centrum Ede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vening Meineszstraat 1-A |
Postcode | 6717 AJ |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23330206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncentrumede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 241 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 185 x 139 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.590 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-23 33 02 06
- E-mail naar info@occasioncentrumede.nl
- De Marktplaats App
Geopend van maandag t/m zaterdag van 10:00 - 17:00.
Afspraak mogelijk buiten openingstijden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten in de tekst! Neem contact op voor de exacte uitvoering!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A5 | Verleidelijke lijnen
U heeft uw oog laten vallen op de nieuwe Audi A5 Coupé. Het imago van Audi spreekt u aan. De harmonieuze verhoudingen trokken uw aandacht. Het strakke lijnenspel wist u te verleiden. En dus rest de vraag: rijdt de Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet?
De Audi A5 Coupe ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Enige vorm van "voorsprong door techniek" is ver te zoeken, maar door bestaande techniek te verfijnen is de A5 sportief en comfortabel
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- sterke en relatief zuinige 2.0 TFSI motor
- geslaagde vormgeving
Min
- hoofdsteunen te laag (S-Line stoelen)
- karige standaard-uitrusting
- geen nieuwe techniek of innovaties
Conclusie
Rijdt de nieuwe Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet? Een uitgebreide testrit geeft een eenduidig antwoord op die vraag: ja. Het weggedrag en de prestaties zijn uitmuntend. Daarbij is het verbruik relatief bescheiden en is de uitrusting modern (mits gekozen voor de juiste opties). Ook met de ruimte overtuigt de A5 Coupé.
Tegelijkertijd is de Audi A5 Coupé rationeel moeilijk te verantwoorden. Het verschil met de concurrentie is gering en enige vorm van voorsprong door techniek is ver te zoeken. Toch zal menigeen dat voor lief nemen, want het zijn uiteindelijk het imago en het lijnenspel waarmee de A5 Coupé als geen ander weet te verleiden.