Bouwjaar | 09-01-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.866 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-RHS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.697 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.866 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-RHS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.697 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Westerhuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerhuisweg 10A |
Postcode | 6732 GK |
Plaats | Harskamp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 461940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwesterhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5146 x 1894 x 1444 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 286 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Identificatie
Referentienummer: Westerhuis
Hier staat een Audi A8 met zeer veel opties, helaas start de auto niet, de auto heeft een nokken as probleem!
engine does not start, cam shaft problem/damage!!
= Bedrijfsinformatie =
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.
Wij kunnen uw huidige auto voor een handelsprijs inruilen, voor informatie kunt u bellen met 0318-461940.
(Ofschoon deze website met de grootste zorg wordt bijgehouden behouden wij het recht op evt. typefouten en/of verkeerde uitvoeringsdetails)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.