Bouwjaar | 04-03-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 151.934 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 13.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 151.934 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderweg 15 |
Postcode | 3851 RZ |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 424620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.remconieuwenhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2007
Modelcode: D3
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.755 kg
Wielbasis: 294 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Nieuw binnen. Zeer nette en goed onderhouden Audi A8 4.2 V8 youngtimer. In 2023 nog groot onderhoud gehad voor bijna €2700,-, alle rekeningen ter inzage.
Onze vraagprijs is van €14.950,- is inclusief 21% btw.
2e paasdag geopend van 11.00-16.00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.