Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-229-ZT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 41.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-229-ZT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tanghe Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrielaan 9 |
Postcode | 3925 BD |
Plaats | Scherpenzeel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52672600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tangheautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 436 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 265/45 R22
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 163 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 359 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,788990825688 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Audi E-tron 55 Quattro S-Line. Alle accenten van deze Audi zijn Black Optiek (hoogglans zwart) en het interieur is schitterend uitgevoerd met Diamond Sticksel / ruitjesleder.
Een Audi waar nagenoeg alle opties zijn aangevinkt. Denk aan het Adaptieve Cruise Control, dubbele laadpunten, akoestisch glas, etc. Het betreft werkelijk echt een bijzonder rijk uitgevoerde Audi e-Tron.
De combinatie zwart met de schitterende zwarte 22" Audi Performance velgen maken de uitstraling waanzinnig.
De kers op de taart zijn de fantastische RS Sportstoelen, een ultieme zitpositie en comfort.
Bijtelling: 8% tot 10-2025.
Let op: Excl. BTW.
Fiscale waarde: EUR 69.950
Dealer onderhouden bij:
-31.169km
-35.431km
-48.918km
-59.695km
Aanwezige opties:
Interieur:
-ACC / Adaptieve Cruise Control
-Adaptieve ruitenwissers verwarmd
-Akoestisch glas
-Ambienteverlichting Kontur Plus / Sfeerverlichting
-Audi Smartphone Interface (Apple Car Play / Android Auto )
-Audi Music Interface
-Audi Drive Select
-Audi Phone Box
-Audi Pre Sense
-Bang & Olufsen Sound
-Bedieningselement Glasoptiek incl. uitgebreide aluminium look
-Climate Control 4 zones
-Comfortsleutel met sensorgestuurde achterklep
-DAB
-Dashboard boven en interieurelementen in (kunst)leder
-Draadloos telefoon opladen / inductieladen
-Elektrisch verstelbare Lendensteun
-Elektrisch verstelbare stoelen met memory / geheugen
-Elektrische achterklep
-Grootlichtassistent
-Instaplijsten met LED projectie
-Interieurvoorverwarming / standkachel
-Keyless Entry
-Keyless go
-Lane Assist
-Lederen dashboard
-Lederen bekleding met S-Line inscriptie en ruitjessticksel / diamond sticksel
-Lendensteun elektrisch verstelbaar
-Luchtvering
-Matrix koplampen
-Panoramadak groot elektrisch
-S-Line interieur
-RS Sportstoelen voor
-Standkachel
-Stoelverwarming voor
-Top view camera / rondom zicht
-Verkeersbord detectie
-Zwarte hemelbekleding
etc.
Exterieur:
-2 laadpunten (links + rechts)
-22" hoogglans zwarte Performance velgen (MEERPRIJS EUR 1.990,- exclusief BTW. Standaard geleverd op 21)
-Advanced
-Black Optiek
-Camera rondom / surround view
-Dakrailing zwart
-Dynamische knipperlichten
-Matrix verlichting
-Privacy glass
-Virtual Mirro
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.