Bouwjaar | 27-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.978 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-101-BH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 300 kW (409 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.978 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-101-BH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 300 kW (409 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TLM |
Contactpersoon | M. Kramer |
Adres | Lagelandseweg 66 |
Postcode | 6545 CG |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3711111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tlm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Garantie: 1 maand
Motorrijtuigenbelasting: geen
Actieprijs zonder inruil all in!! Er
komt dus geen BTW meer bij of
afleverkosten!! Inruil is niet
mogelijk.
Nieuw prijs incl opties: 99.377,-
Deze E-tron 55 met S-Line pakket is
in perfecte staat!
Volledige historie bekend & aanwezig.
Natuurlijk voorzien van alle standaard
E-tron opties maar ook nog uitgebreid
met diverse extra opties:
Waaronder:
Interieurdesign:
-Bedieningselementen in zwart
glas-optiek met haptische feedback
inclusief uitgebreid alumiumium optiek
-Dorpellijsten in portieropeningen
-Decoratielijsten, mat geborsteld
donker aluminium
-Hemelbekleding in stof zwart
-Dashboard en Interieurelementen in
mono.pur
Infotainment:
-Audi smartphone interface
-Audi Music Interface achterin
-Audi virtual cockpit plus
Comfort:
-Comfortsleutel incl. elektrisch
bedienbare achterklep
-Buitenspiegels met geheugenfunctie,
elektrisch verstel- en verwarmbaar
-Automatische airconditioning met vier
zones
Stoelen:
-Stoelen vóór, elektrisch verstelbaar
met geheugenfunctie voor de
bestuurdersstoel
-Sportstoelen vóór
-Stoelverstelling, elektrisch, voor
beide voorstoelen, bestuurdersstoel
met geheugen
-Comfortmiddenarmsteun vóór
-Lendensteunen vóór, elektrisch
verstelbaar
Materiaal:
-Bekleding leder/alcantara met "S"
logo in de voorstoelen (S line
interieur)
Daken en ramen:
-Privacy glas
Verlichting:
-Lichtpakket
Exterieurdesign:
-Vollak
Uitvoeringen en pakketten:
-S line interieur
Stuurwielen en bedieningselementen:
-Multifunctioneel lederen
sportstuurwiel met paddels
-Emblemen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.