Audi E-Tron E-Tron 55 quattro 22 Panoramadak Leer 360 Camera

€ 39.850,- incl. BTW

Bouwjaar 19-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 63.895 km
Deuren 5
Kenteken N-648-PH Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi E-Tron E-Tron 55 quattro 22 Panoramadak Leer 360 Camera


€ 39.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 63.895 km
Deuren 5
Kenteken N-648-PH Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Stronkhorst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harderwijkerweg 213
Postcode 8077 RD
Plaats Hulshorst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 700246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfstronkhorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 450 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 163 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.140 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 11 kW, 55 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 463 km actieradius per uur

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,111111111111 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Dankzij de automatische luchtvering behoudt u altijd een comfortabele rit, ongeacht de staat van het wegdek. De auto is voorzien van een mooie en comfortabele lederen bekleding. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. De sportstoelen geven u veel zitsteun. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De kwaliteit van de matrix LED-verlichting geeft het gevoel dat u bij daglicht rijdt. Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten en metallic lak.

Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Elk van de vier camera's op deze auto draagt bij aan het creëren van een onbelemmerd uitzicht van 360 graden rondom de auto. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Topprestaties in muziek en geluid? Dat is bijgeleverd in de vorm van het high performance audiosysteem! Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Ook achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, cruise control en keyless entry zijn aan boord.

Zoals u mag verwachten van deze Audi E-tron is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Een aanrijding met een andere weggebruiker die zich in uw dode hoek bevindt, heeft meestal ernstige gevolgen, zeker bij kwetsbare verkeersdeelnemers. De actieve dodehoekdetectie helpt dit risico sterk te verkleinen. Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te voorkomen.

We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie