Audi Q5 2.0 TFSI quattro Sport S Line Edition / Matrix / Pano / B&O

€ 39.990,-

Bouwjaar 30-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.342 km
Deuren 5
Kenteken S-619-ZR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Sport S Line Edition / Matrix / Pano / B&O


€ 39.990,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.342 km
Deuren 5
Kenteken S-619-ZR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ramerman Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsstraat 43a
Postcode 7102 DW
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54393155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ramerman-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 70 liter

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 237 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 466 x 190 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart (s line), Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
- Vloeistoffen op peil
- Minimaal 3 maanden APK
- Schoon en gereinigd 

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andy Ramerman

In opdracht van een klant bieden wij deze Audi Q5 aan. Wegens overstap naar een Mazda CX60.
Audi is door ons ingevoerd en uitsluitend Audi onderhouden. Vrij van beschadigingen.

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Audi Q5 die 89900 kilometer op de teller heeft staan. De S-Line styling geeft een niet te missen uitstraling. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en in delen neerklapbare achterbank.

Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! H

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie