Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro Pro Line Plus S-Line

€ 54.950,-

Bouwjaar 24-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.886 km
Deuren 5
Kenteken T-688-DV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro Pro Line Plus S-Line


€ 54.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.886 km
Deuren 5
Kenteken T-688-DV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Young Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nudepark 158
Postcode 6702 DX
Plaats Wageningen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38508651 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.youngoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/35 R22
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 189 x 164 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (zonder meerprijs): Een geldige APK van minimaal drie maanden. Een voorinspectie plus het controleren en op peil zetten van de vloeistoffen. Een complete professionele poetsbeurt Voldoende brandstof.
- Afleverpakket plus (€ 395): Een geldige APK van minimaal zes maanden. De kosten van kenteken en tenaamstelling. Een voorinspectie plus het controleren en op peil zetten van de vloeistoffen. Een complete professionele poetsbeurt Voldoende brandstof. Dit afleverpakket bevat (in plaats van "Afleverpakket standaard"): 3 maanden garantie, Kleine onderhoudsbeurt.
- Afleverpakket premium (€ 695): Een geldige nieuwe APK keuring. De kosten van kenteken en tenaamstelling. Een voorinspectie plus het controleren en op peil zetten van de vloeistoffen. Een complete professionele poetsbeurt Volle brandstoftank. Dit afleverpakket bevat (in plaats van "Afleverpakket plus"): 6 maanden garantie, Grote onderhoudsbeurt, Nieuwe apk en een volle tank.

Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Audi SQ5. Ook qua looks springt deze auto eruit, vanwege de fraaie S-Line styling. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Een fraai lederen interieur, dat in daglicht baadt dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak. En voor 'handsfree' in- en uitladen vindt u aan de achterzijde de elektrisch bedienbare achterklep. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Ook is de auto voorzien van: 22 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en dakspoiler.

Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie