Bouwjaar | 22-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.917 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-275-GF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.917 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-275-GF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoContinent |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17 |
Postcode | 3762 EP |
Plaats | Soest |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42418744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocontinent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.770 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.375 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Hierbij wordt aangeboden:
Audi Q5 3.2 FSI quattro automaat.
Auto start goed en rijdt heerlijk.
Automaatbak schakelt goed.
Onderhoudshistorie aanwezig, twee sleutels. Audi is erg goed onderhouden, veel facturen aanwezig. KM-stand is geheel aantoonbaar.
Gebruikerssporen rondom.
Nieuwe APK tot 03-2025.
Auto beschikt over:
- Onderhoudshistorie
- Twee sleutels
- Adoptief Cruise Control
- Panoramadak
- Stoelverwarming
- Verschillende rij modi
- Elektrische stoelen
- Achteruitrij camera
- Parkeersensoren voor
- Cruise control
- Navigatie
- Elektrische climate control
- Etc etc..
Alle inruil is mogelijk.
Wij zijn tijdelijk gevestigd in Soest, Nijverheidsweg 17.
Bij serieuze interesse is een bezichtiging en proefrit mogelijk.
Voertuigen kunnen op locatie tenaamgesteld worden met het genot van een bak koffie.
Geen afleverkosten of dergelijke.
Graag van te voren bellen en/of appen om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn bereikbaar van 07:00 tot 23:00.
AutoContinent
----------------------------
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.