Audi Q5 55 TFSI e 367PK S-tronic quattro Competition | Camera | LED | Cruise | Standkachel | Keyless | 20 inch

€ 48.700,-

Bouwjaar 02-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.680 km
Deuren 5
Kenteken K-065-RH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e 367PK S-tronic quattro Competition | Camera | LED | Cruise | Standkachel | Keyless | 20 inch


€ 48.700,-

Algemeen

Bouwjaar 02-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.680 km
Deuren 5
Kenteken K-065-RH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vallei Auto Groep Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galvanistraat 101
Postcode 6716 AE
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 696000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valleiautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 40 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,2 l/100km (1 op 45,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,2 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
-    12 maanden wettelijke garantie
-    1/4 tank brandstof of volgeladen accu
-    Reconditionering van in-/exterieur van de auto
-    Autohistorie bekend
-    Technische en optische voorinspectie
-    Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- Vallei Service Pakket ESSENTIEEL (€ 495 meerprijs):
- Pechhulp 24/7
- Waardecheques Vallei Autogroep
- Volle tank brandstof / volgeladen accu
- Resterende fabrieksgarantie of verlengde garantie
- Mastercare Platinum lakverzegeling (t.w.v € 295,-)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaardpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Dat geldt ook voor deze Audi Q5 uit 2020 die 30680 kilometer op de teller heeft staan. Stijlvolle sportiviteit in uitstraling komt van de S-Line styling. Deze hybride Audi Q5 gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met het digitale dashboard van deze auto is de aanpassing van uw cockpitinterface een fluitje van een cent. De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie