Bouwjaar | 14-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-672-GZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-672-GZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bert Vos Auto's |
Contactpersoon | Bert Vos |
Adres | De Hofstede 38 |
Postcode | 4033 BV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 600282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bertvosautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 195 kW (265 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Actieradius: 660 km (60 km elektrisch, 600 km brandstof)
Bandenmaat: 255/40 R21
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 192 x 163 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Rechtstreeks van de 1e eigenaar afkomstige Audi Q5 Sportback 55 TFSI e S-Competition. De Audi is van 14-09-2021 en heeft tot nu toe 12.986 Km gereden. Tevens is de Audi apk gekeurd tot en met 14-09-2025.
Fabrieksgarantie t/m 13-09-2026 of 100.000 Km!!
Wenst u een complete video van deze wagen te ontvangen, reageer dan even Whatsapp. Wij hebben een mooie uitgebreide video in onze database klaarstaan.
Bezoekadres:
Bert Vos Auto's
De Hofstede 38
4033 BV Lienden
Tel 0344-600282
Whatsapp: 0031 6 24313678
Inruilen van uw huidige auto mogelijk.
Deze auto is eventueel ook 's avonds bij ons te bezichtigen na telefonisch contact.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.