Audi Q7 3.0 TDI Ultra Quattro Pro-Line S-Line Aut. ACC | VALCONA-VOLLEDER | FULL-LED | VIRTUAL-COCKPIT | BOSE-AUDIO | CAMERA | NAVI-FULLMAP | ECC | PDC | CRU

€ 32.645,-

Bouwjaar 02-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.074 km
Deuren 5
Kenteken KZ-682-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Audi Q7 3.0 TDI Ultra Quattro Pro-Line S-Line Aut. ACC | VALCONA-VOLLEDER | FULL-LED | VIRTUAL-COCKPIT | BOSE-AUDIO | CAMERA | NAVI-FULLMAP | ECC | PDC | CRU


€ 32.645,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.074 km
Deuren 5
Kenteken KZ-682-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2015 - jan 2018
Modelcode: 4M
Referentienummer: 13170132013201
Productienummer: 13170132013201

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.765 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Audi Q7 heeft 206074 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2017. Met de S-Line styling laat dit model zich van zijn meest dynamische kant zien. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Het stijlvolle lederen interieur geeft deze Audi Q7 net dat beetje extra. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Met de krachtige LED verlichting heeft u optimaal zicht in het donker. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 21 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het Bose audiosysteem maakt z?n reputatie waar: perfecte muziekweergave onder alle omstandigheden! Verder is het systeem uitgerust met: navigatiesysteem met harde schijf, digitale radio, multifunctioneel lederen stuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De volautomatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. In deze Audi kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Eenmaal op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om veilig in te parkeren. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. Met lederen versnellingspook, 3-spaaks multifunctioneel lederen stuur met schakelpeddels, dvd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie