Bouwjaar | 29-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KB-295-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
€ 43.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KB-295-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruben vd Neut |
Adres | Pascalstraat 6 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 190 kW (259 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 56 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/45 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 2.3 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,892857142857 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 387 - € 416 per kwartaal
Audi Q7 3.0 TDi E-tron Quattro Sport Edition van bouwjaar 2016.
Zeer fraai exemplaar van de 2e eigenaar met 74.464 kilometers gereden. Dealer-onderhouden met beide sleutels en alle certificaten met NAP teller-rapport aanwezig.
Met een auto als deze Audi Q7 kom jij absoluut goed voor de dag. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. De vierwielaandrijving maakt van deze auto een echte krachtpatser met een formidabele trekkracht. En wat heeft deze auto nog meer in petto? Om te beginnen zien we het lederen interieur, dat een sfeer van luxe meebrengt. Maar als jij gaat voor gemak, word je ook niet teleurgesteld. Kijk eens naar die elektrisch bedienbare achterklep! Stoelverwarming maakt deel uit van de rijke uitrusting van deze auto. De luchtvering en de comfortstoelen Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, S-line sportinterieur, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Alle audiofuncties zitten onder je vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem met harde schijf brengt je trefzeker ter plekke! Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Achter het stuur van deze Audi ben jij niet alleen. De auto kijkt als het ware met je mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor je aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren achter die jou assisteren bij het inparkeren. Je bedient de cruise control eenvoudig zonder je handen van het stuur te halen. De uitrusting van deze auto is met lederen versnelling
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.