Bouwjaar | 07-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.899 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-746-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.899 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-746-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Keijzers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 29 |
Postcode | 7322 AJ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3665727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokeijzers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 516 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,7 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Leaseprijs: € 449 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Tip: voor meer foto's, bekijk onze website! www.autokeijzers.nl
De Audi Q7 vertegenwoordigt het beste van degelijk Duits design. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2016 en heeft 161899 kilometer op de teller staan. Exclusiviteit en sportiviteit komen samen in de S-Line styling. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie beschikt deze Audi over uitstekende prestaties. Lederen bekleding is een smaakvolle en comfortverhogende optie. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Qua licht en ruimtelijk gevoel zit het helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, trailer assistent, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
In deze Q7 vindt u niet alleen schakelaars op het stuur om het audio-installatiesysteem te bedienen en het navigatiesysteem met harde schijf, maar er is ook spraakbediening. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Achter het stuur van deze Audi bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.