Bouwjaar | 14-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RT-160-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RT-160-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hazet B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transitoweg 2 |
Postcode | 4051 CA |
Plaats | Ochten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hazet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 17 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 3 (€ 995 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema
Poetsen, polijsten en interieur reiniging
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
3.0 TDI V6 E-Tron Plug-in hybride diesel met 374 PK vermogen en 8-traps automaat, Euro 6 emissienorm, Quattro vierwielaandrijving, Zwart met zwart leder interieur en zwarte alcantara hemelbekleding, Bijzonder compleet met Head-up display, Nachtzicht assistent, Adaptive cruise control, Elektrisch wegklapbare trekhaak met 3500 kg trekgewicht op kenteken, Achteruitrijcamera, Bose premium sound, 22 inch lichtmetalen velgen, Sfeerverlichting interieur met verschillende kleuren, Luchtvering met regelbare rijhoogte, Stuurwielverwarming, Elektrische stoel- en stuurverstelling met geheugen, Stoelverwarming voor + achterin, 3 zone climate control met aparte bediening achterin, Privacy glass, Keyless-entry en keyless-drive, Audi Side Assist dodehoek assistentie, Lijnassistentie, Panormaa schuif/kanteldak, Virtual cockpit digitale cockpit met beeldvullende navigatie kaartweergave modus, Parkeersensoren voor en achter met inparkeerhulp, Full LED koplampen, LED achterlichten en LED dagrijverlichting, Draadloze telefoonlader, Navigatie, Bluetooth met audiostreaming, DAB+ Digitale radio, Elektrische achterklep, Standkachel, Verlichte E-Tron instapverlichting, Verkeersbordenherkenning, Audi Drive Select regelbare rij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.