Bouwjaar | 01-04-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 197.342 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-Z7-5G |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 197.342 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-Z7-5G |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan de Croon b.v. |
Contactpersoon | Maarten de Croon |
Adres | Leigraaf 44 |
Postcode | 7391 AL |
Plaats | Twello |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)571 - 275903 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22375366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.AUTOBEDRIJFDECROON.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
-- GRIJS KENTEKEN --
** LET OP !! Onze SHOWROOM aan de Leigraaf 44 te Twello is ALLEEN OP AFSPRAAK OPEN.
U kunt ons telefonisch bereiken op 0571-275903 / WhatsApp 06-22375366 of via de mail VERKOOP@JANDECROON.NL voor meer informatie over een door ons aangeboden voertuig.
Hartelijk dank voor uw getoonde interesse in onze Audi Q7 3.0 TDI Quattro grijs kenteken uit 2007.
Als geel kenteken geleverd, 3 jaar geleden omgebouwd naar grijs kenteken door dezelfde eigenaar.
Goed rijdende auto.
Trekhaak 3500kg.
Youngtimer grijs kenteken.
Getoonde prijs is ex. BTW.
Meeneemprijs, zonder garantie. Beperkte inruil mogelijk.
BOSCH CAR SERVICE Automobielbedrijf Jan de Croon is sinds 1928 uw partner in mobiliteit. Reeds 3 generaties actief in de automobielbranche. 6 dagen per week zijn wij geopend op afspraak. Al onze auto's zijn ook leverbaar met aantrekkelijke financiering voor zowel particulier als zakelijke klanten. Wilt u een auto komen bezichtigen ALTIJD van tevoren contact opnemen, dit voorkomt teleurstellingen. Voor meer informatie en bezichtiging kunt u bellen met 0571-275903 of mailen naar verkoop@jandecroon.nl. Tot ziens in Twello. De vermelde prijs is inclusief 10,- afleverkosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.