Bouwjaar | 10-08-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 278.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-803-NK |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 278.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-803-NK |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Veluwe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolleweg 6B |
Postcode | 3771 NR |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29204000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdeveluwe.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Maten
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.410 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 3.095 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 192 per kwartaal
Rijdt en schakelt goed. Auto is dealer onderhouden. Beschikt over de juiste opties zoals; Achteruitrijcamera, Clima,Cruise adaptief, Dodehoek sensor, Panoramadak, Standkachel, Stoel+Stuurverwarming, Keyless entry+go en nog veel meer!
Betreft een MARGE auto, komt geen BTW bij.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak!
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk. Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.