Bouwjaar | 12-04-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.963 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XVT-01 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.963 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-XVT-01 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruben vd Neut |
Adres | Pascalstraat 6 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Bandenmaat: 295/40 R22
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 850 kg
GVW: 3.095 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal
Audi Q7 3.0 TFSi Quattro S-Line 5+2 van bouwjaar 2012 met 141.963 kilometers gereden.
Fraaie 7 zits Audi in de kleur "Lava Grau" metallic met een bruin leren sportinterieur en 22 inch velgen. Uitgerust met veel opties, de auto ziet er keurig uit. Beide sleutels met het NAP teller-rapport en het onderhoudsboek zijn bij de auto aanwezig.
Neem plaats in de cockpit, start de motor en voel het vermogen. Met deze sportieve Audi Q7 heb jij altijd de controle. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Vierwielaandrijving verdeelt de aandrijfkracht over de wielen en zorgt voor meer grip. Om het af te maken is deze auto voorzien van een lederen interieur. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen geven het interieur van deze Q7 een super strakke en sportieve uitstraling. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat jij gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Bij de uitrusting van deze Audi horen onder meer 22 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, sportonderstel, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. Je weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. Met electronic climate control hoef jij alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Niet meer op de tast een andere zender zoeken of het volume aanpassen. En al helemaal niet met je ogen van de weg af raken. De audiobediening op het stuur zorgt dat je alles van onder uw vingers regelt. De uitrusting van deze auto is met regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals je mag verwachten van deze Audi Q7 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist is jouw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor da
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.