Audi Q7 4.2 TDI quattro S line Panodak Cruise Navi Luchtvering Trekhaak 22''LM Zondag a.s. open

€ 13.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-08-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 338.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Audi Q7 4.2 TDI quattro S line Panodak Cruise Navi Luchtvering Trekhaak 22''LM Zondag a.s. open


€ 13.900,-

Algemeen

Bouwjaar 06-08-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 338.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 241 kW (328 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Keijzers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sleutelbloemstraat 29
Postcode 7322 AJ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3665727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokeijzers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2007 - 2009
Modelcode: 4L

Technische informatie
Koppel: 760 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 236 km/u
Ledig gewicht: 2.395 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: G

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 857 - € 902 per kwartaal
Leaseprijs: € 139 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Zondag a.s. open!

Tip: voor meer foto's, bekijk onze website! www.autokeijzers.nl


Het is een mooie auto, deze Audi Q7 uit 2007, hij heeft 338.000 kilometer gelopen. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. Stoelverwarming is een plezierige extra in de auto. Binnen de kortste tijd is uw stoel behaaglijk warm. De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 22 inch lichtmetalen velgen, Audi instelbaar onderstel (drive select), adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, zwarte hemelbekleding, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen, bumpers in carrosseriekleur, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Deze auto kent elke bestemming als z?n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Zodra u naar de 'R? schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. De voordelen van een trekhaak zonder de nadelen. De elektrisch inklapbare trekhaak is gemakkelijk in het gebruik en tast de lijnen van de auto niet aan. Natuurlijk behoren lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Om deze Audi echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie