Bouwjaar | 02-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-507-ZV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.980 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-507-ZV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Westri |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenstraat 51 |
Postcode | 6721 WK |
Plaats | Bennekom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41434662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.westri.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.115 kg
Laadvermogen: 870 kg
GVW: 2.985 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.695): Exclusive Pakket: Garantie pakket voor exclusieve auto's
Dit afleverpakket bevat: 6 maanden garantie, Grote beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig, Voertuigcheck ( 75 punten )
Nieuw binnen, deze PRACHTIGE, van EERSTE eigenaar afkomstige, AUDI Q7 55 TFSI Quattro uit het jaar 2020. Originele Nederlandse auto, afkomstig van eerste eigenaar. Echt een plaatje om te zien! Altijd ZAKELIJK bereden, de prijs is dus INCLUSIEF 21% BTW.
- 7 zitplaatsen
- Bose sound system
- Panorama schuif/kanteldak
- Xenon / LED
- 22 inch
- Audi drive select
- Luchtvering
- Apple carplay
- 2 x S-line
- Black Edition
- Adaptieve cruise
- Multimediasysteem
- Sfeer verlichting
- INCLUSIEF 21 % BTW
- 2 sleutels
- NAP
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk onze website; www.westri.nl voor 50+ foto's van hoge kwaliteit van deze auto.
INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-41434662
- E-mail naar info@westri.nl
FINANCIERING IS MOGELIJK, BEL OF E-MAIL ONS VOOR DE VOORWAARDEN.
Heeft u interesse of een vraag?
Aarzel dan niet en bel of mail ons! ( 0641434662 / info@westri.nl )
Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan ALTIJD voordat u van huis vertrekt zodat wij u de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.
Wilt u langskomen voor een auto? Uiteraard is dat mogelijk, maar BEL even van tevoren zodat u niet voor niets komt.
U kunt ook 's avonds langskomen en in het weekend! ( OP AFSPRAAK )
Met vriendelijke groet,
T E A M - W E S T R I
Wesley van Meegdenburg
06 - 41 43 46 62
Tristan van Meegdenburg
06 - 53 61 49 52
www.westri.nl
Adres gegevens;
Autobedrijf WESTRI Bennekom
Molenstraat 51
6721WK Bennekom
info@wes
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.