Bouwjaar | 17-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.942 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-732-PL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.942 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-732-PL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 280 kW (381 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 17 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 2-fasen, compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 39,53488372093 kWh/100km
CO2-uitstoot: 59 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Type 2 en Type 3
Stekkeraansluiting snellader: Type 2
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 107 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
In nieuwstaat verkerende Audi Q7 SUV 3.0 55TFSI e PHEV QUATTRO 280kw/381pk 6-cilinder automaat! Het betreft een Duitse Audi AG auto welke door ons rechtstreeks is aangekocht met slechts 11.942km. Een uitzonderlijk ruime en comfortabele SUV die is voorzien van de krachtige en fantastisch klinkende 3.0 v6 benzine turbomotor, gekoppeld aan een 94kw sterke elektromotor welke gecombineerd maarliefst 381pk en 600Nm levert. De prestaties liegen er ook niet om, er is slechts 5,9 seconden nodig om vanuit stilstand de 100 km/h te bereiken, waarbij de acceleratie pas stopt bij 240 km/h! De volledig elektrische WLTP actieradius bedraagt 43km, gecombineerd met de brandstofmotor liggen de WLTP verbruikscijfers op slechts 3,2l / 100km. Deze SUV heeft een geremd trekvermogen van 3500KG. De nieuwprijs van maarliefst €125.000,- geeft duidelijk aan om welk uitrustingsniveau het gaat. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant. Deze Audi Q7 wordt geleverd inclusief verlengde Audi fabrieksgarantie tot 16-8-2024. De getoonde 22inch Audi SQ7 Black Performance velgenset met 4x nieuwe Pirelli Scorpion Zero AO zomerbanden is tegen geringe meerprijs van €2495,- te verkrijgen.
Voorzien van prachtige opties zoals: Samurai Grey Pearl|3.0 55TFSI e V6 + Elektromotor 381pk|Quattro 4-wielaandrijving|Automaat 8-traps|S-line pakket|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Audi Virtual Cockpit|Adaptive Air Suspension / Luchtvering|Softclose servosluiting portieren|Geperforeerd lederen/alcantara S-line sportstoelen|Elektrisch verstelbare voorstoelen incl. geheugenfunctie|Stoelverwarming voor- & achterzijde|B&O / Bang&Olufsen Surround Soundsysteem|360 Camera / Area View|Vooruitrijcame
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.