Audi Q7 55tfsi e Quattro Pro Line S S-Line 381pk Automaat 1e|DLR|Luchtvering|Panoramadak|Virtual|Kuipstoelen|Ventilatie|Softclose

€ 999.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.472 km
Deuren 5
Kenteken Z-074-BX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Audi Q7 55tfsi e Quattro Pro Line S S-Line 381pk Automaat 1e|DLR|Luchtvering|Panoramadak|Virtual|Kuipstoelen|Ventilatie|Softclose


€ 999.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.472 km
Deuren 5
Kenteken Z-074-BX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sjaak van Huenen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Broekstraat 28
Postcode 7122 LC
Plaats Aalten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sjaakvanhuenen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 280 kW (381 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

* Uitgebreide fotoreportage volgt z.s.m.

In uitmuntende staat verkerende Audi Q7 SUV 3.0 55TFSI e PHEV QUATTRO S-line 280kw/381pk 6-cilinder automaat! Het betreft een Duitse Audi AG auto welke door ons rechtstreeks is aangekocht met slechts 15.472km. Een uitzonderlijk ruime en comfortabele SUV die is voorzien van de krachtige en fantastisch klinkende 3.0 v6 benzine turbomotor, gekoppeld aan een 100kw sterke elektromotor welke gecombineerd maarliefst 381pk en 600Nm levert. De prestaties liegen er ook niet om, er is slechts 5,9 seconden nodig om vanuit stilstand de 100 km/h te bereiken, waarbij de acceleratie pas stopt bij 240 km/h! De volledig elektrische WLTP actieradius bedraagt 47km, gecombineerd met de brandstofmotor liggen de WLTP verbruikscijfers op slechts 3,2l / 100km. Deze SUV heeft een geremd trekvermogen van 3500KG. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant. Deze Audi Q7 wordt geleverd inclusief verlengde Audi fabrieksgarantie tot 23-3-2026.

Voorzien van prachtige opties zoals: Daytona Grey Pearl|3.0 55TFSI e V6 + Elektromotor 381pk|Quattro 4-wielaandrijving|Automaat 8-traps|S-line pakket|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Audi Virtual Cockpit|Adaptive Air Suspension / Luchtvering|Softclose servosluiting portieren|Geperforeerd lederen Supersport S kuipstoelen|Elektrisch verstelbare voorstoelen incl. geheugenfunctie|Stoelventilatie / Stoelkoeling|Stoelverwarming voor- & achterzijde|Stoelmassage op beide voorstoelen|B&O / Bang&Olufsen Surround Soundsysteem|360 Camera / Area View|Vooruitrijcamera|Rear View / Achteruitrijcamera|Park Assist|Audi Magnetic Ride - instelbaar schokdemperregeling|Audi Drive Select - Instelbare rijprofielinstellingen|LED Matrix koplampverlichting|Lane Assist|ACC / Adaptieve Cruise Control|Audi Side Assist / Dodehoeksensor|HUD / Head Up Display|Audi Pre Sense|Elektrisch bedienbare achterklep|Navigatiesysteem MMI Plus|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|Voice Control|APP Connect|Appl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie