Bouwjaar | 15-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-596-XD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-596-XD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FourCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ravenstraat 4 |
Postcode | 6942 NJ |
Plaats | Didam |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49074407 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | fourcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 295/35 R23
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 200 x 171 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Audi Q8 is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Stel u voor: zoevend over de snelweg terwijl het gulle daglicht het lederen interieur binnenvalt door het elektrisch bediende glazen panorama dak. En wat gemak betreft: daar zorgt onder andere de elektrisch bedienbare achterklep voor. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. En zei u comfort? Die wordt meegeleverd door de super relaxte luchtvering en de comfortstoelen. Voor en achter: iedereen dezelfde luxe. Vandaar de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze Audi horen onder meer Audi instelbaar onderstel (drive select), sportuitlaat, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding, elektrische handrem, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Met het Bang & Olufsen audiosysteem beleeft u muziek alsof u in de studio zit. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de dab-ontvanger. Door de audiobediening op het stuur regelt u elke aanpassing van het geluid en de muziek zonder het stuur los te laten. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze Audi Q8 heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Connected drive services speelt uw lievelingsmuziek draadloos af. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte u nog heeft. In deze Audi kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.