Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S-Line / Leder / Panoramdak / Head Up / 23 Inch Lmv

€ 74.900,-

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.917 km
Deuren 5
Kenteken H-297-RN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Audi Q8 50 TDI quattro Pro Line S-Line / Leder / Panoramdak / Head Up / 23 Inch Lmv


€ 74.900,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.917 km
Deuren 5
Kenteken H-297-RN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Garderen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Putterweg 56-01
Postcode 3886 PD
Plaats Garderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogarderen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/50 R20
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 200 x 171 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Dit is niet zomaar een Audi Q8. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. Voor liefhebbers van rijplezier is de S-Line styling een belangrijke reden om voor deze auto te kiezen. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De luchtvering zorgt voor beter contact met de weg en een uiterst soepele rijervaring. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Audi zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van adaptive cruise control. Sleutelloos instappen en starten: de keyless start zorgt ervoor! Met sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Audi helemaal compleet.

In de Audi Q8 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het accident avoidance system kijkt met u mee en helpt om ongevallen te voorkomen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie