Bouwjaar | 06-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-652-LF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 114.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-652-LF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Remmen Gademan BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 's-Heerenbergseweg 22 |
Postcode | 7038 CC |
Plaats | Zeddam |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 651244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.remmen-gademan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2021 - apr 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 200 x 171 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 57 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Welkom bij van Remmen-Gademan, uw automobielbedrijf sinds 1947.
Al meer dan 70 jaar zijn wij actief in de automobiel branche vanuit onze dorpsgarage in Zeddam de Achterhoek. Wij zijn een full service automobielbedrijf, dit houd in dat wij zowel de in- en verkoop als onderhoud in-house uitvoeren. Onze directe contacten bij fabrikanten en anderen in de automotive branche zijn bepalend voor ons succes.
Afspraak is afspraak bij ons! Wij leveren een auto bij u af zoals we hem zelf ook graag ontvangen.
Een diepgewortelde liefde en passie voor auto's. Dit vind je terug in zowel onze genen als in de identiteit van ons automobielbedrijf.
Geïnteresseerd in een van onze auto's? U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Of kom gerust langs, net wat u prettig vindt.
Waarom kiezen voor Remmen-Gademan?
o Uniek aanbod
o Persoonlijk contact
o Oog voor detail
o Net even een stap verder
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringskosten bedragen € 595,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.