Audi Q8 E-Tron 55 quattro 22KW+PANO.DAK+HEAD-UP+TOPVIEW+22INCH

€ 96.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-10-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Audi Q8 E-Tron 55 quattro 22KW+PANO.DAK+HEAD-UP+TOPVIEW+22INCH


€ 96.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Borgers Auto Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 12
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3253745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.borgers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 664 Nm

Aandrijving
Actieradius: 578 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.520 kg
Wielbasis: 293 cm

Accu
Accu: 115 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 170 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 24,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min
Gemiddelde actieradius: 486
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze zeer complete Audi Q8 e-tron 55 quattro in Mythoszwart is uitgevoerd met o.a.:



- 22 inch lichtmetalen velgen in Performance-design (glossy black)
- 4-zone automatische comfort airconditioning
- AC-boordlader 22 kW
- Adaptive air suspension sport (luchtvering)
- Ambiente lichtpakket plus (in meerdere kleuren instelbaar)
- Assistentiepakket City (o.a.: side assist met uitstapwaarschuwing)
- Assistentiepakket Parking (o.a.: topview 360 graden camera's, parkeerassistent incl. parkeerhulp)
- Assistentiepakket Tour (o.a.: adaptive cruise control, lane assist, verkeersbordenherkenning)
- Audi connect Navigatie & Infotainment plus (o.a.: Google Earth)
- Audi phone box met wirelles charging
- Audi ringen en type-aanduiding in hoogglans zwart
- Audi smartphone interface (o.a.: Apple Carplay)
- Audi virtual cockpit plus
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Bang & Olufsen Premium Soundsysteem met 3D-klank
- Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en automatisch dimmend met memory
- Comfortsleutel met sensor gestuurde achterklep
- Dakreling, zwart
- Digitale radio-ontvangst
- Dynamische knipperlichten voor en achter
- Elektrisch verstelbare voorstoelen met memory op de bestuurdersstoel
- Glazen panoramadak, elektrisch bedienbaar
- Head-up display
- LED achterlichten met doorlopende lichtstrip
- LED instapverlichting voor- en achterin met logoprojectie
- Lederen bekleding valcona met geruit stiksel en S-logo's
- Lederpakket onder in leder en boven in kunstleder
- Matrix LED-koplampen incl. LED dagrijverlichting
- MMI Navigatiesysteem Plus met MMI Touch
- Multifunctioneel sportstuurwiel met schakelfunctie
- Optiekpakket zwart plus
- Privacy glas
- Remzadels in rood uitgevoerd
- Singleframe met projectieverlichting
- Spiegelkappen in exterieurkleur
- Sportstoelen plus voorin
- Telefoonvoorbereiding Bluetooth
- Tweede laadaansluiting
- Uitgebreide pre-conditionering
- Verlengde fabrieksgarantie t/m 10-2028 (of max. 100.000 km.)
- V

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie