Audi Q8 Sportback e-tron Advanced Edition 95 kWh 50 quattro | Zwart-Optiek | Tour-Pack | 21-Inch | Ambientlightning | Leder |

€ 71.900,- incl. BTW

Bouwjaar 01-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.346 km
Deuren 5
Kenteken T-299-DV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q8 Sportback e-tron Advanced Edition 95 kWh 50 quattro | Zwart-Optiek | Tour-Pack | 21-Inch | Ambientlightning | Leder |


€ 71.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.346 km
Deuren 5
Kenteken T-299-DV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Huiskes-Kokkeler Doetinchem occasion
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grutbroek 1
Postcode 7008 AK
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 376300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.huiskes-kokkeler.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 664 Nm

Aandrijving
Actieradius: 505 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 198 x 163 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Accu snelladen: 150 kW, 519 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 19,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard pakket: Tenaamstelling - Geldige APK - 6 maanden BOVAG garantie

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 412 km
Ingeschat verbruik: 25.41 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 375 km
Actieradius praktijk winter: 323 km
Verbruik praktijk zomer: 25 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.96 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 509 km

= Bedrijfsinformatie =

Huiskes-Kokkeler is met vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten dé dealer in Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ¦koda personenauto's en Volkswagen Bedrijfswagens in Oost-Nederland.

Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging en een eventuele proefrit, wel adviseren wij u vooraf een afspraak in te plannen om er zeker van te zijn dat het voertuig voor u beschikbaar is op het gewenste moment. Of u nu kiest voor particulier of zakelijk kopen, private lease, zakelijke lease, financial lease of financieren: we helpen u graag om de perfecte auto te vinden die bij u past.

Huiskes-Kokkeler besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie