Bouwjaar | 23-02-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.239 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 316 kW (430 pk) |
€ 94.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.239 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 316 kW (430 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderweg 15 |
Postcode | 3851 RZ |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 424620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.remconieuwenhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2012
Modelcode: Typ 42
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 300 km/u
Ledig gewicht: 1.735 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 337 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik in de stad: 21,3 l/100km (1 op 4,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Deze Audi R8 Spyder 4.2 V8 met zijn handgeschakelde 6 versnellingsbak begon zijn leven in Duitsland in 2011. Hier is hij Audi dealer onderhouden tot en met 2015. Begin 2015 is deze R8 in Duitsland gekocht door een Zwitserse liefhebber. In de garantie van de Duitse Audi dealer is er bij ca 93000 km een compleet nieuwe motor gemonteerd. Dus de nieuwe motor heeft nu ca 23000 km gereden, en de gehele auto 116982 km. Uiteraard is hiervan de rekening van de Duitse Audi dealer aanwezig van ruim €25500,-. (zie foto ) Daarna is deze R8 zijn leven verder gegaan in Zwitserland. In Zwitserland is hij onderhouden door een Lamborghini/R8 specialist. Nu anno 2024 is hij te bewonderen in onze showroom aan de Hoenderweg 15 te Ermelo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.