Bouwjaar | 03-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.230 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 97-GZD-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-10-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.230 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 97-GZD-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DJN Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtschipper 9A |
Postcode | 3861 SB |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2450373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.djnautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
PRACHT BMW 116I AUTOMAAT!!!
BJ 2008 ORG NL AUTO FACELIFT MODEL
GRIJS METALLIC
ORG 203230 KM MET NAP EN J.L. VOORZIEN VAN NWE DISTRIBUTIEKETTING ETC ETC FACTUUR AANWEZIG TWV 1331.-
APK 5-2024
VOORZIEN VAN O.A.
AUTOMAAT
CLIMATE CONTROL
CRUISE CONTROL
ELEKTRISCHE RAMEN
CV AFSTANDBED.
LICHTMETALEN VELGEN
PARROT CARKIT
ORG STEREO CD
ETC ETC ETC
NETTE STAAT BINNEN EN BUITENZIJDE
GOED RIJDENDE BMW MET AUTOMATISCHE TRANSMISSIE
NET VOORZIEN VAN NWE DISTRIBUTIE KETTING DRIJFSTANG LAGERS ETC ETC
MEER INFO TEL 033-2450373 WHATS APP 06-20778550
= Bedrijfsinformatie =
MAANDAG T/M ZATERDAG OP AFSPRAAK!!! BEL MET 033-2450373 MVG DJN AUTO'S
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.