Bouwjaar | 02-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.176 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-SG-RK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.176 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-SG-RK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Morren |
Contactpersoon | J. Morren |
Adres | Lange Heideweg 8 |
Postcode | 6731 EG |
Plaats | Otterlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 591963 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automorren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze BMW 1-serie komt uit 2006, werd geleverd van 01-09-2005 tot 28-02-2006 en kostte toen € 45.604,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 195 kW (265 PK) en een cilinderinhoud van 2996 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,2 liter per 100 km en hij weegt 1350 kg. De APK is geldig tot 26-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Door inruil verkregen. Dit betreft een meeneemprijs!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.