Bouwjaar | 13-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.969 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 69-TJR-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 11.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.969 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 69-TJR-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
hierbij aangeboden bij car4all,
Een origineel Nederlands geleverde bmw 118i m-sport edition.
NAP
BMW 118i m-sport edition.
motorisch/technisch is de auto 100% in orde en heeft totaal geen mankementen of storingen
de bmw is uitgevoerd met de goeie opties erop, hier volgen een aantal x opties,
airco ijskoud
navigatiescherm
cruise control
m-sport stoelen
schuif/kantel dak
m-sport velgen!
en nog een hele x aantal opties zie optielijst.
de volgende dingen zijn tijdens de apk gedaan,
remmen voor en achter compleet vervangen.
nieuwe ruitenwissers.
afgelopen jaar zijn de volgende dingen vernieuwd,
nieuwe accu en dynamo
grote beurt uitgevoerd
airco bijgevuld
bougies/bobines
het is een kant en klare auto die de komende jaar geen onkosten heeft.
instappen en rijden!
alle inruil is mogelijk
inruilprijs is 11895
car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.