BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i Automaat Panodak 1e Eig. 58Dkm

€ 25.950,-

Bouwjaar 02-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.617 km
Deuren 5
Kenteken TR-508-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i Automaat Panodak 1e Eig. 58Dkm


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.617 km
Deuren 5
Kenteken TR-508-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDN Automotive B.V.
Contactpersoon Ruben vd Neut
Adres Pascalstraat 6
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdnautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 229 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.575 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

BMW 320i Gran Tourismo van bouwjaar 2018. Nederlands geleverde BMW met slechts 58.617 kilometers gereden en afkomstig van de eerste eigenaar.

De Gran Turismo staat er als nieuw bij en is keurig bijgehouden. Onderhoudshistorie samen met beide sleutels en het NAP teller-rapport zijn aanwezig.

Over BMW kun je het lang of kort hebben. Maar één ding staat vast: BMW maakt rijden geweldig. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze BMW over uitstekende prestaties. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten jij en je bijrijder altijd goed! Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als je met volle handen staat. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Laat je niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat je altijd geconcentreerd blijft. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze BMW zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! De inklapbare trekhaak zit niet in de weg als je hem niet gebruikt. Heb je de trekhaak nodig, dan klapt hij met een druk op de knop uit. Je bent in deze BMW ook voorzien van verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals je mag verwachten van deze BMW 3-serie Gran Turismo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een nood

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie GT | Groter is beter

Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.

Autotest | BMW 3-Serie GT Groter is beter

De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • zeer ruim, ook achterin
  • grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie

Min

  • stil, maar mag stiller
  • sterke, maar toch tamme dieselmotor
  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.

De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.

De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.

Deel deze advertentie