Bouwjaar | 19-01-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.332 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-486-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.332 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-486-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Nijkerk |
Contactpersoon | Henk van Lindenberg |
Adres | Patroonstraat 5 |
Postcode | 3861 RN |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2456114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - sep 2023
Modelcode: G30 LCI
Typenummer: 71AG
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 143 kW (194 PK)
Vermogen elektromotor(en): 2 kW (3 PK)
Vermogen brandstofmotor: 135 kW (184 PK)
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 235 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.285 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Exklusivleder 'Nappa' Schwarz
Bekledingcode: LZFK
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Tja, wat kunnen we zeggen? Dit is een echte Duitse auto, in alle opzichten. Niet rijden, maar fahren. Kunnen ze wel hoor, bij onze oosterburen. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Deze BMW 5 Serie heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Laserlight koplampen zorgen voor ver en zeer helder zicht. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-koplampen, BMW M-sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Met het digitale dashboard heeft u essentiële info in beeld. Altijd, overal. Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem met harde schijf en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Deze auto is voorzien van automatische airconditioning, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Elektro
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.