Bouwjaar | 24-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 286.494 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-689-TH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 37.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 286.494 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-689-TH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ivanlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Brei 3 |
Postcode | 4031 JE |
Plaats | Ingen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13445424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ivanlo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 275/35 R20
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.930 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
Leaseprijs: € 699 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Voertuig is volledig bmw onderhouden aantoonbaar, bijna alle functies aanwezig af fabriek. Geweldige mooie en fantastische auto!
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse BMW 5-serie Touring. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. U hóeft natuurlijk niet off-road te gaan om de voordelen van de vierwielaandrijving te ervaren... Maar het kán zeker wel! En wat heeft deze auto nog meer in petto? Om te beginnen zien we het lederen interieur, dat een sfeer van luxe meebrengt. Maar als u gaat voor gemak, wordt u ook niet teleurgesteld. Kijk eens naar die elektrisch bedienbare achterklep! 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. De uiterst gelijkmatige wegligging en rijcomfort zijn te danken aan de luchtvering. De comfortstoelen leveren een ontspannen rijgevoel. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons om onderweg de accu van de smartphone bij te laden. Kruisingen en afslagen worden een stuk veiliger door de kruisend verkeer detectie. Ook navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, automatisch dimmende buitenspiege
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.