Bouwjaar | 08-03-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-317-BF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-317-BF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Nijkerk |
Contactpersoon | Henk van Lindenberg |
Adres | Patroonstraat 5 |
Postcode | 3861 RN |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2456114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2021 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 71AW
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aandrijving
Actieradius: 590 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 81 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 205 kW, 937 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Schwarz stiksel Blau Schwarz
Bekledingcode: MANL
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 410 km
Ingeschat verbruik: 22.57 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 438 km
Actieradius praktijk winter: 378 km
Verbruik praktijk zomer: 22.21 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.61 kWh/100km
Schoonheid van buiten, schone techniek van binnen. Deze BMW i4 maakt elektrisch rijden aantrekkelijker dan ooit. Met zijn krachtige elektromotor biedt deze auto een uitzonderlijk rijgenot. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Fijn, zo'n elektrisch bediend glazen panorama dak en die superhandige elektrisch bedienbare achterklep. En dan krijgt u het lederen interieur er ook nog bij! In de guurste maanden is de meegeleverde stoelverwarming een absolute weldaad! Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Niet alleen de sterk verbeterde intensiteit van de laserlight koplampen valt op. De techniek maakt ook een futuristische vormgeving mogelijk. Natuurlijk behoren LED koplampen, BMW M-sportpakket, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. De elektrisch inklapbare trekhaak is onzichtbaar gemonteerd. Met een eenvoudige beweging verschijnt de trekhaak zodra u deze nodig hebt. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. De Harman/Kardon geluidsinstallatie staat garant voor een onovertroffen fraaie klankweergave. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van Harman Kardon-audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkome
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.