BMW I4 Edrive40 | High Executive / Trekhaak / Comfort Access / Achteruitrijcamera / 17'' LMV

€ 52.900,- incl. BTW

Bouwjaar 26-10-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.557 km
Deuren 5
Kenteken R-942-PF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

BMW I4 Edrive40 | High Executive / Trekhaak / Comfort Access / Achteruitrijcamera / 17'' LMV


€ 52.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.557 km
Deuren 5
Kenteken R-942-PF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Nijkerk
Contactpersoon Henk van Lindenberg
Adres Patroonstraat 5
Postcode 3861 RN
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2456114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2021 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 71AW

Technische informatie
Koppel: 430 Nm

Aandrijving
Actieradius: 590 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 81 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 205 kW, 937 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten

Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Schwarz
Bekledingcode: MAH7
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 410 km
Ingeschat verbruik: 22.57 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 438 km
Actieradius praktijk winter: 378 km
Verbruik praktijk zomer: 22.21 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.61 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 670 km

Aan de achterzijde van deze hatchback heeft u een extra deur. Ideaal voor het laden en lossen van bagage. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Met één klik ontgrendelt u de elektrisch bedienbare achterklep, die voor u openzwaait. Mooi hoe deze auto slim en praktisch nut koppelt aan een stijlvolle binnenkant. Heeft u het lederen interieur al gezien? De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED-koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Als u regelmatig met een caravan of aanhanger rijdt, is de elektrisch inklapbare trekhaak een uitkomst. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met DAB-radio!) en het full map navigatiesysteem. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, lederen sportstuur, regensensor, cruise control en keyless ent

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie