Bouwjaar | 22-10-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.572 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 45-XP-KT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.152 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.572 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 45-XP-KT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.152 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JCV Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 9 |
Postcode | 3846 AL |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15157165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jcvautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R17
Bandenmaat achter: 245/40 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 2.010 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Hier staat een hele mooie en compleet gerestaureerde Amerikaanse BMW M3 uit 1998.
Wij verkopen deze auto in opdracht van een klant!
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan op deze auto.
De APK is geldig tot en met 20-03-2024.
Wij rekenen geen afleveringskosten, zo komt u niet voor onverwachte kosten te staan!
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is.
Wij ruilen in tegen handelsprijzen.
U bent altijd van harte welkom om de auto te bezichtigen en vrijblijvend en proefrit te maken.
Op afspraak kunt u bij ons ook in de avond terecht!
Wilt u deze auto financieren? kijk dan voor meer informatie op onze website, of neem contact met ons op via de telefoon of e-mail.
Voor informatie, inruil of het maken van een afspraak kunt u bellen met 06-15157165.
Wij doen ons uiterste best om onze advertenties zo zorgvuldig en nauwkeurig mogelijk samen te stellen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Aan druk en zetfouten kunnen dan ook geen rechten ontleend worden.
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.