Bouwjaar | 04-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.393 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XN-278-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.393 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XN-278-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2017 - jul 2018
Modelcode: G30
Referentienummer: 19240162876287
Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 190 x 147 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.830 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 241 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,5 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laatste uitgevoerde servicebeurt bij : 108.195 KM
Bij onze oosterburen blijven ze topmerken bouwen. Met één overeenkomst: Duitse kwaliteit en betrouwbaarheid. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Deze auto beschikt over meer dan genoeg motorvermogen. Vierwielaandrijving zorgt voor een veilig en voorspelbaar weggedrag. Een blik van dichtbij onthult meteen twee mooie pluspunten: het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen, die bovendien zijn uitgerust met massagefunctie. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, BMW M-sportonderstel, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem met harde schijf aan boord wijst de juiste weg! Voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons om onderweg de accu van de smartphone bij te laden. Verre reizen veranderen in korte ritten dankzij de WiFi-hotspot. U kunt meerdere mobiele apparaten verbinden met de internetaansluiting in de auto. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Het hoo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).