BMW M5 5-Serie HUD Softclose NL auto Stoelvent.

€ 79.900,-

Bouwjaar 27-09-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.074 km
Deuren 4
Kenteken G-908-GS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

BMW M5 5-Serie HUD Softclose NL auto Stoelvent.


€ 79.900,-

Algemeen

Bouwjaar 27-09-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.074 km
Deuren 4
Kenteken G-908-GS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Keijzers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sleutelbloemstraat 29
Postcode 7322 AJ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3665727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokeijzers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: G30

Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 497 x 190 cm
Wielbasis: 298 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,7 l/100km (1 op 11,5)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Leaseprijs: € 799 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Tip: voor meer foto's, bekijk onze website! www.autokeijzers.nl

De indrukwekkende vormen en de topprestaties van deze BMW 5-serie staan garant voor ultiem rijplezier. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. In deze BMW profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. De BMW is standaard voorzien van: navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en regensensor.

Zoals u mag verwachten van deze BMW 5-serie is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie