Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 78.842,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Nijkerk |
Contactpersoon | Henk van Lindenberg |
Adres | Patroonstraat 5 |
Postcode | 3861 RN |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2456114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul 2023 - 2024
Modelcode: G08
Typenummer: 41DU
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 2.155 kg
Wielbasis: 286 cm
Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Mokka stiksel Schwarz
Bekledingcode: MAMU
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Houdt u van sportief, betrouwbaar en bewezen kwaliteit? Dan is er eigenlijk geen alternatief. BMW maakt rijden geweldig, en dat merkt u meteen. De prestaties van de elektromotor kunnen de vergelijking met een brandstofmotor moeiteloos aan. Deze nieuwe auto is nu uit voorraad leverbaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panorama dak, dat net zo gemakkelijk open en dicht gaat als de elektrisch bedienbare achterklep. En ondertussen het ware luxegevoel van het lederen interieur. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Zo'n verwarmd stuurwiel is een comfortabele extra, zeker in de winter. Bij de uitrusting van deze BMW horen onder meer LED koplampen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Voor een goed en duidelijk overzicht onderweg is het digitale dashboard uitermate slim ingedeeld. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. De elektrisch inklapbare trekhaak maakt een einde aan ingewikkelde handelingen. Met connected drive services, Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, WIFI-hotspot, achteropkomend verkeer waarschuwing en kruisend verkeer detectie is deze auto helemaal compleet.
De BMW iX3 is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. De head-up display is een geweldige extra: ogen op de weg en toch alle belangrijke functies in beeld! In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. De auto is ook uitgerust met voetgangersbescherming, dodehoekdetectie, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist en vermoeidheidsherkenning.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.