Bouwjaar | 29-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.206 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.206 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Velp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sophiastraat 74 |
Postcode | 6882 NM |
Plaats | Velp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7858598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvelp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 832 kg
Wielbasis: 237 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Alle technologie in de Chevrolet Spark is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Chevrolet wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Ook verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Zolang de auto online staat is die beschikbaar......
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter
Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.
Plus
- volop ruimte
- prima wegligging / redelijke prestaties
- geslaagde vormgeving
Min
- uitrusting basisuitvoering wel erg karig
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.
Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.
Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.