Bouwjaar | 29-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.857 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KZF-72 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
€ 11.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.857 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KZF-72 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2011 - feb 2014
Referentienummer: 13310311251125
Technische informatie
Vermogen: 111 kW (151 PK)
Vermogen brandstofmotor: 63 kW (86 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 83 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 2.135 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 16 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,5 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Chevrolet Volt. Met de pittige benzinemotor haalt u veel kilometers uit een volle tank. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
In deze Volt vindt u schakelaars op het stuur om het audio-installatiesysteem te bedienen. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Chevrolet Volt samen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
WILT U FINANCIEREN ? Voor al uw financierings vragen neem contact op met Theo van Autofinance.nl- tel. 0639469909 -mail: theo@autofinance.nl Een betrouwbare partij waar wij graag onze aanvragen doorsturen.
Al meer dan 125 jaar kunnen klanten bij ons bedrijf in Teuge gebruik m
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Volt | Zoete wraak
"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.
De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.
Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.
Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.