Bouwjaar | 01-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.711 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GT-030-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.711 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GT-030-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 145 (excl. BPM) - € 580 (excl. BPM) per kwartaal
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 3 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Wilt u deze auto financieren? Neem vrijblijvend met ons contact op. De informatie in onze advertenties over opties en/ of accessoires zijn naar beste geweten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Volt | Zoete wraak
"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.
De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.
Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.
Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.