Bouwjaar | 17-11-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.700 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-919-PV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.700 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-919-PV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekdrukker 3 |
Postcode | 3861 SE |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41824172 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicenijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2005 - jun 2010
Tellerstand: 105.447 mijlen
Technische informatie
Koppel: 510 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 227 km/u
Maten
Wielbasis: 305 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 699 - € 733 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle Inruil is MOGELIJK tegen een handelsprijs!! Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is.
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Voor voertuigen tot 6000,- euro rekenen wij 295 ,- euro aflevering kosten en daar boven 599,- euro.
Bij Auto Service Nijkerk kunt u ook terecht om uw aankoop te laten financieren of te leasen.
Wij kunnen bemiddelen voor zowel een particuliere- of zakelijke financiering.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Tel/ WhatsApp: +31 6 41 82 41 72
Email : info@autoservicenijkerk.nl
Let op! Wij werken enkel op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chrysler 300C | Amerika kiest
De Chrysler 300C is een schot in de roos in Amerika. De auto verkoopt er zo goed, dat deze in de rest van de wereld maar mondjesmaat leverbaar is. Ook de Nederlandse dealers prijzen zich gelukkig met de komst van deze nieuwe grote Chrysler. Maar wat heeft deze Amerikaan in zich om ook de Nederlander voor zich te winnen?
Een obscene Amerikaan in een modern jasje. Schandalig groot, zeer ruim en de sensatie van een ouderwets overbemeten V8 motor. Houd rekening met hoge kosten en matige betrouwbaarheid.
Plus
- Nette prijs
- Zeer ruim
- Razendsnel
Min
- Indirecte besturing
- Twijfelachtig weggedrag
- Vormgeving
Conclusie
Het klinkt vreemd, maar de Chrysler 300C 5.7 Hemi is een koopje van 75.000 euro. Geen enkele andere auto biedt deze prestaties, ruimte én uitrusting tegen zo'n gunstige prijs. De sterkste punten zijn zonder twijfel de overweldigende ruimte achterin, de hoge mate van comfort en de sensatie van de zwaar overbemeten motor. De afwerking is van Europees niveau en de auto voelt even solide en massief als een rijdend blok graniet.
Of de 300C nadelen heeft is puur persoonlijk. De extravagante vormgeving trekt veel aandacht en dat is misschien niet altijd welkom. Ook het weggedrag is puur persoonlijk. De auto reageert ondanks een prima wegligging met een zekere traagheid en gelatenheid op ieder commando. Dat is voor de ene bestuurder storend en voor de ander de ultieme vorm van comfort. Amerika heeft op 2 november gekozen en liet de wereld toekijken. In geval van Chrysler mag heel Europa ook kiezen en de 300C verleidt met unieke kwaliteiten.