Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.834 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | ZS-630-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.834 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | ZS-630-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DTB Automotive |
Contactpersoon | Dion ten Barge |
Adres | Lieskes Wengs 7c |
Postcode | 6578 JK |
Plaats | Leuth |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40045338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | dtbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Citroen C1 met gunstige kilometerstand en stuurbekrachtiging.
- Kenteken: ZS-630-K
- Merk: Citroen
- Model: C1
- APK tot: 23-08-2024
- Tellerstand: 100834 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 1KR-FE
- Vermogen: 50 kW / 68pk
- Ledig gewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 344 cm
- Breedte: 163 cm
- Hoogte: 1470 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Pack Securité
- Anti doorSlip Regeling
- ESP en ASR
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofd airbag(s) voor en achter
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
Infotainment
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Dit voertuig is uitgerust met een distributieketting welke geen vervangingstermijn kent en een geldige APK tot en met 23-08-2024.
De afgebeelde verkoopprijs is altijd inclusief vloeistoffen controle, wasbeurt en geldige APK. Daarnaast vrijwaren wij ook uw inruilauto. Er worden geen afleverkosten berekend! Wel is het mogelijk een keuze te maken uit een van de servicepakketten. Deze bevatten APK, onderhoud en garantie.
Wij werken voor de (eventuele) financiering en verzekering van uw volgende auto nauw samen met De Autofinancier, de specialist in het financieren en verzekeren van (bedrijf) auto's. Neemt u alvast een kijkje onder het kopje 'Diensten' en bekijk datgeen wat voor u van toepassing is.
Voor meer informatie en het plannen van de bezichtiging en uiteraard de proefrit met dit voertuig neemt u, ook na 17:00 uur contact op met Dion ten Barge 06-40045338 of mail naar info@dtbautomotive.nl.
Graag tot ziens bij DTB Automotive in Leuth.
DTB Automotive
Lieskes Wengs 7c
6578 JK Leuth
0640045338
info@dtbautomotive.nl
dtbautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.