Bouwjaar | 21-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.517 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-286-PT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.517 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-286-PT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ambacht Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 25 |
Postcode | 6541 DA |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3731586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 42463675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoeft u uw blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. De uitrusting van deze auto is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken. Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het audiosysteem (met dab-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Extra opties op deze auto zijn: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.