Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-TLF-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 3.695,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-TLF-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Punt Wijchen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | kelvinstraat 15a |
Postcode | 6601 HH |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-punt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Met een auto als deze Citroen C3 komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De panoramische voorruit geeft u een ongekende rijsensatie: wat een licht en zicht! In het begin is het even wennen, dat start-stopsysteem. Bij het eerste stoplicht, in de eerste file. Maar geloof het maar: bij de eerste tankbeurt is dat over. Al kan dat wat langer duren, want het scheelt behoorlijk in brandstof! Tot de voorzieningen van deze auto behoren in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het stuur heeft diverse extra functies, zodat u altijd met twee handen rijdt. De audiobediening is daar een voorbeeld van. Veilig en makkelijk. Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.