Citroen C6 2.7 HdiF V6 Exclusive STAAT EURO4

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.000 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Citroen C6 2.7 HdiF V6 Exclusive STAAT EURO4


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.000 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobili
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Diamantstraat 11
Postcode 7314 HN
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54967814 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automobili.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Ledig gewicht: 1.846 kg
Wielbasis: 290 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal

Uiterst zorgvuldig onderhouden C6 met vrijwel alle mogelijke opties, ook headup display. Recent onderhoud gehad en de automaatbak is tevens gespoeld. Het beste wat de Fransen de laatste jaren geproduceerd hebben! Auto ziet er uit als nieuw! Bezichtigen graag op afspraak. Whatsapp 0031654967814

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C6 | Niet gek

Eind 2005 werd de Citroën C6 geïntroduceerd. Maar vrijwel direct was de vraag naar Citroëns nieuwe vlaggenschip groter dan verwacht. Maanden lang was de auto alleen in Frankrijk leverbaar. De wildste geruchten deden de ronde waarom de C6 niet in andere landen verkrijgbaar was. Nu komt aan alle speculaties een einde: het nieuwe topmodel van Citroën is in heel Europa beschikbaar en het is eindelijk tijd voor een testrit. Maakt de C6 de verwachtingen waar?

Autotest | Citroen C6 Niet gek

Het topmodel van Citroen, de C6, kan zich op alle vlakken meten met de concurrentie. De C6 is lekker eigenwijs, maar niet zo innovatief als topmodellen van Citroen uit het verleden.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • exclusief
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • niet zo revolutionair als de voorgangers
  • onprettig schakelende automaat
  • matig navigatie- en communicatiesysteem

Conclusie

Citroën heeft haar clientèle lang in spanning gehouden, maar de C6 is het wachten waard. Dit nieuwe topmodel van Citroën doorstaat de vergelijking met toppers van andere merken glansrijk. De uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met die van andere luxe auto's. De prestaties van de benzinemotor blijven iets achter bij de concurrentie.

Zoals het hoort bij een echte Citroën is de C6 anders, eigenzinnig en eigenwijs. De revolutie blijft echter uit: de C6 biedt geen futuristische techniek of baanbrekende vormgeving die over lange tijd nog steeds vernieuwend is. Kortom: de Citroën C6 is niet gek, maar juist het topmodel van Citroën zou eigenlijk te gek moeten zijn.

Deel deze advertentie