Bouwjaar | 1963 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.088 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | DR-33-21 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.911 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 1963 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.088 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | DR-33-21 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.911 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Metropole Classics BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meubellaan 1 |
Postcode | 6651 KV |
Plaats | Druten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53328817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.metropole.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Cabriolet
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Licht blauw
Motorrijtuigenbelasting: geen
Van 1958 tot 1973 werd een cabriolet aangeboden. De Décapotable Cabriolet d'Usine (fabriekscabriolet) werd gebouwd door de Franse carrossier Henri Chapron, voor het Citroën-dealernetwerk. Het was een dure auto en er werden er slechts 1.365 van verkocht.[ Deze DS-cabrio's gebruikten een speciaal frame dat was versterkt op de langsliggers en de lagerkast van de achtervering, vergelijkbaar met, maar niet identiek aan het Break-frame (Station Wagon).
Deze DS is oorspronkelijk geleverd in de USA, vandaar dat er bovenop geen clignoteurs zitten. Deze auto is vergaand origineel en is op een paar plekken gerestaureerd. Hij rijdt super en heeft een licht groene lederen bekleding. Hij is 30 jaar bij de vorige eigenaar geweest en gekoesterd. Hij is nu bijna in concours staat en alles functioneert zoals het hoort.
= Bedrijfsinformatie =
Metropole is uniek , het is 30.000m2 automotive experience, met meer dan 400 auto's en vrachtwagens. Het museum is geopend op zaterdag en zondag van 10:00 tot 16:00. De showroom is geopend van woensdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00, zaterdags van 10.00 uur tot 16.00 uur. Wij zitten 25 km van de Duitse grens en zijn heel gemakkelijk bereikbaar via de snelweg.
We kunnen ook transport voor de auto regelen over de hele wereld.---------------
Metropole ist einzigartig, es ist ein 30.000 m² großes Automobilerlebnis mit mehr als 400 Autos und Lastwagen. Das Museum ist nur samstags und Sonnstag von 10:00 bis 16:00 Uhr geöffnet. Der Showroom ist von Mittwoch bis Freitag von 10:00 bis 17:00 Uhr geöffnet, sammstags von 10.00 uhr bis 16.00 uhr.. Wir befinden uns 25 km von der deutschen Grenze entfernt und sind sehr gut über die Autobahn zu erreichen.
Wir können auch den Transport des Autos in die ganze Welt arrangieren. -----------
Metropole is unique, it is a 30,000m2 automotive experience, with more than 400 cars and trucks. The museum is only open on Saturday and Sunday from 10:00 to 16:00. The showroom is open from Wednesday to friday from 10:00 to 17:00 and saturday from 10.00 hour til 16.00 hour.. We are located 25 km from the German border and are very easily accessible by motorway.
We can also arrange transportation for the car all over the world.----------
Wir sprechen Deutsch, we speak English, en natuurlijk ook Nederlands.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS | La Bombe Citroen
Dit jaar viert het Franse automerk Citroën haar 90-ste verjaardag en dat wordt enige luister bijgezet met een restyling van het logo en ... een nieuwe versie van de legendarische DS! Op de autosalon van Genève is een prototype van deze DS3 genaamde 'voiture' onthuld; de '3' is daarbij een verwijzing naar de Citroën C3, waar het onderstel van is geleend. Het model ziet er aardig uit, maar heeft overigens meer weg van een gecitroniseerde nieuwe MINI dan van de goddelijke DS die in 1955 insloeg als een bom.
De Citroen DS sloeg bij de introductie in 1955 in als een bom dankzij de bijzondere vormgeving, moderne techniek en het hoogstaande comfort. Daarom is de auto nu een gewilde klassieker.
Plus
- Tijdloos design en vormgeving
- Hoogstaand (rij)comfort (zweven over de weg)
- Erg veilig (alles is bekrachtigd)
Min
- Alert zijn op roestvorming
- Het blijft Citroen, niet wakker liggen van lampje en/of slangetje kapot
- Cabrio's zijn onbetaalbaar geworden